понеділок, 20 серпня 2012 р.

Модуль 1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати та зрозуміти
  • проектні технології можна використовувати майже до кожної теми програми;
  • допоміг мені налаштуватися на  сприйняття нового матеріалу;
  • було ціково дізнатися про веб 2.0 технології, технології нового покоління, де я можу являтися не тільки користувачем інтернету, а й зможу бути створювачем інтернет-ресурсів;
  • навчитися використовувати ІКТ, щоб моє навчання було якісним, цікавим, корисним;
  • дане навчання допоможе мені на більш високому рівні проводити уроки біології.
Я часто використовую Вікіпедію, але сьогодні вперше спробувала створити свої сторінки за допомогою Вікірозмітки. Розібратися в навчанні дуже добре допомагає електронний підручник.
Моя мета:отримати нові знання для удосконалення свого педагогічного досвіду.

Немає коментарів:

Дописати коментар