вівторок, 21 серпня 2012 р.

Модуль 4

У цьому модулі дуже цінним було дізнатися про те, що оцінювання це безперервний процес, який відбувається у продовж виконання учнями проекту. Воно забезпечує постійне спостереження за тим, як учні просуваються у навчанні. Формуюче оцінювання може відбуватися не лише за допомогою балів, а й через спостереження, складання звітів про виконання проектів, інтерв'ю під час консультацій, а також самооцінювання та взаємооцінювання учнів.
         Навіть не здогадувалася, що існує таке різноманіття оцінки діяльності учнів. Для себе відмітила декілька нових і цікавих форм оцінювання: дерево припущень, асоціативний кущ та інші. Розумію, що це дуже важливий аспект в роботі педагога.
     Створення інструменту оцінювання, який буде використаний до початку роботи в проекті, дозволить мені визначити навчальні потреби учнів,  проаналізувати їх початкові знання. Я зрозуміла, що моїх учнів треба вчити відслідковувати власний прогрес у навчанні.

Немає коментарів:

Дописати коментар